SERVIS Festool

Dôležité informácie!

 Od 01.01.2021 môžete registráciu záruky all-inclusive vykonať výhradne len Vy ako zákazník v MyFestool. Upozorňujeme, že predajca sa za Vás už nebude môcť postarať o registrácii.

Záruka all-inclusive.
Záruka all-inclusive

Získajte výhody komplexných servisných služieb našej záruky all-inclusive. Po online registrácii bude vaše nové náradie Festool do 100 dní od kúpy kompletne poistené počas prvých troch rokov. A vy sa môžete sústrediť na to, čo sa počíta: svoju prácu.

Zaregistrujte náradie teraz

Cenový strop nákladov za opravy.

Veríme v kvalitu našich strojov!

Chceme, aby vám stroje dobre slúžili a vy mali život jednoduchší.

Ale ak sa náhodou stane, že sa stroj pokazí, chceme vás ochrániť pred nepredvídateľnými nákladmi za opravu.

Novo sme zaviedli cenový strop servisných prác!

 
Viac informacií

MyFestool

MyFestool

S osobným zákazníckym účtom budete mať kedykoľvek individuálne informácie a priamy kontakt na Festool. Na MyFestool zhromažďujeme pre vás dôležité informácie, ako prehľad náradia a záruk, opravy a veľa iného. Všetko, aby ste mali vždy k dispozícii maximum servisných služieb.



Prejsť teraz na MyFestool

Kompletná oprava

Oprava FestoolPo generálnej oprave s šesťmesačnou zárukou na vymenené náhradné súčiastky bude vaše náradie okamžite naspäť vo vašich rukách ako nové. Nielen ho opravíme, ale vykonáme aj údržbu, skontrolujeme a nastavíme ho. Profesionáli nášho servisu sa s dokonalým know-how svedomito a rýchlo postarajú o vaše náradie. V rámci našej záruky all-inclusive dokonca bezplatne počas prvých troch rokov. 

Žiadosť o opravu

Haló servisná linka!

Haló servisná linka – kontaktPriama linka na Festool je vždy tá najlepšia voľba, ako rýchlo a jednoducho získať odpovede na vaše otázky. Či ide o poradenstvo, podporu alebo opravu – potešíme sa vždy, keď sa s nami spojíte.